Иновација наставе природе и друштва у другом разреду

Наша школа се може похвалити још једним успјешно реализованим огледним часом у разредној настави. С обзиром на чињеницу да је то већ трећи огледни час у нашој школи, можемо закључити да је наша школа одлучна у намјери да квалитет наставе подигне на један завидан ниво.
Огледни час на тему „Животиње моје околине“ је реализовала наставник разредне наставе Здравка Гавранић у другом разреду централне школе.ogledni-cas2
Оно што је посебно за овај час је то што се учитељица Здравка потрудила и пронашла начин да својим ученицима, на један надасве јединствен начин, приближи горе поменуту тему обраде новог наставног садржаја из школског предмета природа и друштво.
У току часа су се смењивале различите активности попут мултимедијалних презентација, рјешавања слагалица и загонетки. Час је имао елементе популарног НТЦ система учења. Очигледна је била и корелација са другим школским предметима као што су музичка култура, ликовна култура, математика, српски језик и васпитни рад у одјељенској заједници. Међутим, највећу вриједност часу су дали стручни сарадници који су на себи својствен начин ученицима приближили дату тему.
Први сарадник је била „бака из села“ која је дјеци предочила користи неких домаћих животиња и са њима подијелила искуства и савјете о здравој, природној исхрани и бризи о животињама, а такође и о љубави према животињама.ogledni-cas3
Други стручни сарадник је био ветеринар који је ученицима описао свој посао, а демонстрацијом инструмената које свакодневно користи је показао како је јако битно да се бринемо о здрављу домаћих животиња.

На крају часа ученици другог разреда су успјешно усвојили нова знања о домаћим животињама, а свеопшти утисак који су оставили на госте/ посматраче је да они на сличан начин свакодневно раде у својој учионици јер су на један опуштен, спонтан начин, својствен само дјеци којима је угодно у школи, разговарали, пропиткивали, дискутовали на задану тему.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *