ПОЧЕТНА
O ШКОЛИ
ЈУ ОСНОВНА ШКОЛА „ДЕСАНКА МАКСИМОВИЋ“ СТАНАРИ
ШКОЛСКИ ОДБОР
СТРУЧНИ ОРГАНИ
НАСТАВНИЧКО ВИЈЕЋЕ
ОДЈЕЉЕНСКО ВИЈЕЋЕ
СТРУЧНИ АКТИВИ
САВЈЕТОДАВНА ТИЈЕЛА
САВЈЕТ РОДИТЕЉА
САВЈЕТ УЧЕНИКА
ПОДРУЧНА ОДЈЕЉЕЊА
ПО ДОЊЕ БРЕСТОВО
ПО ГОРЊЕ БРЕСТОВО
ПО ДРАГАЛОВЦИ
ПО ТЕДИН ХАН
ПО ОСРЕДАК
ПО ОСТРУЖЊА ДОЊА
ПО ЦЕРОВИЦА
ПО ЈЕЛАЊСКА
ПО ЦВРТКОВЦИ
ГАЛЕРИЈА
ЗАПОСЛЕНИ
УПРАВА ШКОЛЕ
АДМИНИСТРАТИВНО-ПРАВНИ И ФИНАНСИЈСКИ РАДНИЦИ
СТРУЧНА СЛУЖБА
НАСТАВНО ОСОБЉЕ
ПОМОЋНИ РАДНИЦИ
РАСПОРЕД
РАСПОРЕД СМЈЕНА
РАСПОРЕД ЧАСОВА
РАСПОРЕД ЗВОЊЕЊА
РАСПОРЕД ПРИЈЕМА РОДИТЕЉА
РАСПОРЕД ВАННАСТАВНИХ АКТИВНОСТИ
РАСПОРЕД ДЕЖУРСТВА НАСТАВНИКА
ШКОЛСКА САЛА
ДОКУМЕНТИ
ЗАКОНСКИ И ПОДЗАКОНСКИ АКТИ
ОБРАСЦИ
ШКОЛСКИ КАЛЕНДАР
ПРОЈЕКТИ
ПРОЈЕКАТ „ЧИТАЛИЋИ“
ПРОЈЕКАТ „ДОСИТЕЈ“
еДНЕВНИК
еУЧЕЊЕ
УЧИМО ЗА МАЛУ МАТУРУ 19/20
еЧАСОВИ
ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК
ГЕОГРАФИЈА
ДЕМОКРАТИЈА
МАТЕМАТИКА
ХЕМИЈА
ЈАВНЕ НАБАВКЕ
КОНТАКТ
ПОЧЕТНА
O ШКОЛИ
ЈУ ОСНОВНА ШКОЛА „ДЕСАНКА МАКСИМОВИЋ“ СТАНАРИ
ШКОЛСКИ ОДБОР
СТРУЧНИ ОРГАНИ
НАСТАВНИЧКО ВИЈЕЋЕ
ОДЈЕЉЕНСКО ВИЈЕЋЕ
СТРУЧНИ АКТИВИ
САВЈЕТОДАВНА ТИЈЕЛА
САВЈЕТ РОДИТЕЉА
САВЈЕТ УЧЕНИКА
ПОДРУЧНА ОДЈЕЉЕЊА
ПО ДОЊЕ БРЕСТОВО
ПО ГОРЊЕ БРЕСТОВО
ПО ДРАГАЛОВЦИ
ПО ТЕДИН ХАН
ПО ОСРЕДАК
ПО ОСТРУЖЊА ДОЊА
ПО ЦЕРОВИЦА
ПО ЈЕЛАЊСКА
ПО ЦВРТКОВЦИ
ГАЛЕРИЈА
ЗАПОСЛЕНИ
УПРАВА ШКОЛЕ
АДМИНИСТРАТИВНО-ПРАВНИ И ФИНАНСИЈСКИ РАДНИЦИ
СТРУЧНА СЛУЖБА
НАСТАВНО ОСОБЉЕ
ПОМОЋНИ РАДНИЦИ
РАСПОРЕД
РАСПОРЕД СМЈЕНА
РАСПОРЕД ЧАСОВА
РАСПОРЕД ЗВОЊЕЊА
РАСПОРЕД ПРИЈЕМА РОДИТЕЉА
РАСПОРЕД ВАННАСТАВНИХ АКТИВНОСТИ
РАСПОРЕД ДЕЖУРСТВА НАСТАВНИКА
ШКОЛСКА САЛА
ДОКУМЕНТИ
ЗАКОНСКИ И ПОДЗАКОНСКИ АКТИ
ОБРАСЦИ
ШКОЛСКИ КАЛЕНДАР
ПРОЈЕКТИ
ПРОЈЕКАТ „ЧИТАЛИЋИ“
ПРОЈЕКАТ „ДОСИТЕЈ“
еДНЕВНИК
еУЧЕЊЕ
УЧИМО ЗА МАЛУ МАТУРУ 19/20
еЧАСОВИ
ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК
ГЕОГРАФИЈА
ДЕМОКРАТИЈА
МАТЕМАТИКА
ХЕМИЈА
ЈАВНЕ НАБАВКЕ
КОНТАКТ
Home
Events
ДАН УЧЕНИЧКИХ ПОСТИГНУЋА
« All Events
This event has passed.
ДАН УЧЕНИЧКИХ ПОСТИГНУЋА
2. јун 2018.
Event Navigation
«
ДАН ПЛАНЕТЕ ЗЕМЉЕ
ПРИЈЕМ УЧЕНИКА ПРВОГ РАЗРЕДА
»
Add to calendar
Google Calendar
iCalendar
Outlook 365
Outlook Live
Details
Date:
2. јун 2018.
Venue
ОСНОВНА ШКОЛА „ДЕСАНКА МАКСИМОВИЋ“ СТАНАРИ
Comments are closed.